2015. április 1., szerda

16.rész Hajóút part 3

Remegve kibújtam a meleg takaróm alól és kinéztem.Egy kéz nyúlt felém és megsimogatta az arcom.
-Ne félj!Csak én vagyok!-szólalt meg Cast.Ott guggolt az ágyam mellett.
-Megijesztettél!-suttogtam.
-Nem állt szándékomban,csak tudni akartam jól vagy-e?
-Igen,semmi bajom.Épp majdnem elaludtam amikor bejöttél.-ültem fel az ágyon,de rögtön meg is bántam,mert a hátamat hideg csapta meg.
Castiel a lábamnál lévő paplanrészt a hátamra terítette,én pedig behúztam a lábamat a takaró alá.Csak ültünk ott csendben,ő a földön én pedig az ágyon.Lassan a térdemre hajtotta a fejét.
-Mit csinálsz?-ráncoltam össze a homlokom.
-Zavart a csend és fáradt vagyok.Rakd össze!
Remegő kézzel és fejcsóválva simítottam végig a vörös hajkoronán.Hol nagyon jóban voltunk,hol kiutáltuk egymást a világból.Miközben a fejét simogattam,észrevettem,hogy a fiú mocorog és nyöszörög.
-Mi van,talán kényelmetlen a térdem?
-Ja,meg a padló is kemény.Így is fáj a térdem.
-Akkor menj a saját szobádba!
-Hülye vagy?Nem foglak egyedül itt hagyni,miközben egy őrült perverz állat van a hajón!
Meglepett ez az őszinteség,de csak bólintottam.Elvettem a két cicás párnámat a fal mellől,majd az egyiket a fiú feje alá,a másikat pedig mellé tettem.Ráült,majd mosolyogva lehunyta a szemét.Nem úgy tűnt,mintha mélyen aludna.A lábamon lévő párnát ügyeskedve lelökte és fejét immáron a combomra helyezte.Egész aranyos volt,ahogy így szundikált.
-Castiel!Én nem akarlak zavarni,de én is aludni szeretnék!
-Hát aludj!
-Csak tudod én ülve nem tudok aludni!
Sóhajtott egyet,felült,majd lenyomott az ágyra és fölém emelkedett.Homlokát az enyémhez nyomta miközben végigsimított az arcomon.Éreztem,ahogy elpirulok.Csak meg ne lássa!
Halkan felkuncogott,majd száját finoman az enyémre tapasztotta.Először összeszorítottam a szám,de ez nem tartott sokáig.Nyeltem egyet,s hagytam,hogy nyelve körbetáncolja a szám belsejét.A kezem önálló életre kelt,felkúszott a vállára,majd a hátán belekapaszkodott a srác pólójába.Sóhajtottam és én is elkezdtem kezdeményezni.A testem önálló életre kelt,nem tudtam irányítani.Cast beletúrt hosszú szőke tincseimbe és halkan felnyögött,amikor hideg kezem a tarkójához ért.Egész testemben remegtem,szívverésem felgyorsult,testemet pedig forróság járta át.Castiel gyöngéden simogatta az arcom és a hajam.Ajkai édesek és puhák voltak,éreztem rajtuk a forróságot.Nem volt olyan mohó és vad,mint legutóbb,sokkal finomabb volt.És pont ettől volt olyan jó.Kezdem megkedvelni Castot...
Miket beszélek itt?-nyitottam ki a szemem,folytatva a gondolatomat-Nem mondom,hogy nem jó ez a csók,de én NEM SZERETHETEM a fiút,mert ő CASTIEL az osztály,sőt az iskola Casanovája.Nem akarok egy lenni a sok közül...
Átvettem az irányítást a testem felett és,bár nehezemre esett,eltoltam magamtól.Szürke szemei kérdően néztek rám.Megráztam a fejem.
-Ezt....nem kellett volna....Egyikőnknek se....
Bólintott.Kicsit csodálkoztam,de örültem,hogy megértette.Odafeküdt mellém,átölelte a derekam és arcát a hajamba fúrva aludt.Amint vérnyomásom ismét normális lett,odafordultam mellé és elszunnyadtam.
De ennek még itt nincs vége.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése