2015. március 31., kedd

15. rész Hajóút part 2

Felkeltem.Körülöttem sötétség és dobozok (vagy valami olyasfélék )voltak.Végignéztem magamon és már tudtam mi történt és hogy ki tette.Próbáltam feltápászkodni,de mivel ma nem sokat ettem gyenge voltam és mindig visszaestem.Amikor az oldalam elkezdett fájni abbahagytam és körbenéztem.Elsőnek a hatalmas lila foltot vettem észre a combomon.Úgy 4-5 nagyobb doboz vett körbe és az orromig is alig láttam.Minden poros volt,a hőmérséklet pedig igen alacsony (ami könnyű,nyárias ruhában eléggé rossz).Feküdtem és gondolkoztam.Hogyan juthatnék ki innen,amikor szinte fel sem bírok állni.Az elmélkedésemet a fájdalom szakította meg,ami végigfutott a testemen.Kiabálni akartam,de nem jött ki hang a torkomon.Végül még is csak valahogy felálltam.A dobozok fölött tökéletesen el láttam az ajtó felé,ahol épp belépett két alak.Belekapaszkodtam az egyik doboztoronyba,ami sikeresen eldőlt és vagy 2 rám is esett.Erre a két személy (akikről megállapíthattam,hogy az egyik bő másfél fejjel  magasabb az egyiknél,vagyis az az egyik csak Minnie lehet) odakapta a fejét és elindultak felém.Az egyik odalépett hozzám és leszedte rólam a dobozokat.Ismerős illat csapta meg az orrom.Castiel!Már annyiszor éreztem ezt az illatot,hogy ezer közül is felismerném.Hamarosan (mint az bebizonyosodott) Minnie lépett mellém.
-Candy?Candy,jól vagy?
Csak megráztam a fejem és lassan felemelkedtem fekvő helyzetemből.
Hirtelen eldőltem és belekapaszkodtam Casstiel vállába.
-Mindenki aggódott miattad,mert nem jöttél az esti "nagyszerű" programra.Mi történt?
Felemeltem rá könnyes kék szemeimet és megráztam a fejem.Minnie értetlenül nézett ránk,a fiú azonban értette a helyzetet.Felkísértek a fedélzetre mint kiderült a raktárban voltam) ahol a tanárnő kikérdezte,hogy hol voltam.Azt elmondtam,amire emlékeztem,de azt nem amit sejtettem.Attól féltem,főleg,hogy Trevor ott állt nem messze tőlem.Minnie bekísért a szobámba és leült az ágyra,mellém.
-Candy,mi történt?
-Semmi különös....
-Nem arra gondoltam,ami délután történt!Azt tudom,hogy úgy sem mondod el!Arra gondoltam ami közted és a vörös Casanova között történt.
-Miről beszélsz?Nem történt köztünk semmi!
-Ugyan,láttam ahogy egymásra néztetek!
-Csak beképzelted!Viszont,ha megbocsátasz én szerintem elmegyek aludni.
A lány bólintott és visszament a többiekhez.Már épp elaludtam volna,amikor valaki benyitott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése