2015. március 30., hétfő

14.rész Hajóút part 1

Pár nap múlva indulnom kellett a bőröndömmel a kikötőbe ahonnan a hajó indul.Hamar elfoglaltam a kabinomat a hatalmas hajón.Már tudom,hogy miért kellett olyan sokat fizeti:igazi luxuscirkáló volt.Minden van azon a hajón:edzőterem,óriási kajálda,butik,medence,isten tudja hány kabin/szoba,több orvosi,lift,mosoda,stb..mint valami úszó szálloda.Átöltöztem,mentem ebédelni,ahol elmondták a szabályokat,házirendet,majd mehettem edzeni.Mostanában nagyon elsumákoltam az edzőterembe járást,így most bepótolhatom.
-Nem jössz a medencéhez?-suhant el mellettem Rosa.
-Most nem.Majd ha a futógépen leizzadtam utána talán.
-Te tudod!
Csak egyedül voltam a teremben.Beindítottam a futógépet és amikor már elfáradtam visszatértem a szobámba és átvettem a fürdőruhám.Kint jó meleg,már-már nyárias idő volt.Leültem egy szabad nyugágyra és lepihentem.
-Nem jössz?Nem hideg a víz!-üt le a mellettem lévő napozóágyra Cast.Megrázta a fejét és tiszta víz lettem.
-Már majdnem 3/4 (háromnegyed) órát futottam a gépen.Kösz,de most nem.
-Ahogy gondolod!-dőlt hátra.
Csak némán néztem,ahogy a többiek egymást dobálták a vízbe,vagy fröccskölték egymást.
-Candy!-lengette meg a kezét az orrom előtt a fiú.-Minden rendben?
-Mi?Ja,igen.Csak elgondolkoztam.
-Azt látom!Valami bajod van?
-Nincs semmi bajom.-néztem rá mérgesen,de arcom hirtelen riadttá változott,amikor a másik oldalon Trevort véltem felfedezni,aki láthatólag nagyon nézett.
-Látom az arcodon!Megint ő ijesztett meg?-mutatott a háta mögé a fiúra.
Bólintottam,majd Kim felhúzott és belökött a vízbe.
Este,vacsora után levittem a mosnivalómat a mosóhelyiségbe és elindítottam a gépet.Rossz előérzetem volt,mintha figyelne valaki,de akárhányszor néztem körbe,sehol senkit nem láttam.Épp a szárítóba raktam át a ruhákat,amikor erős ütés érte a fejem és minden elsötétült körülöttem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése