2015. január 31., szombat

7.rész Buli és egy részeg egér

Edzés után vásárolni mentünk.Estére elterveztük,hogy mi bizony szombat este bulizni fogunk.Órákig próbálgattam a ruhákat,míg végre találtam egy szettet amibe beleszerettem.Jó,nem igazán szett volt és talán kicsit furcsa így összerakva,de nekem nagyon tetszett.Egy szürke,cicás fölső,galaxys nadrággal.Én pedig szokásomhoz híven sok kiegészítővel fogom színesíteni.Minnie pedig egy pöttyös kis ruhát választott magának.Otthon hamar elkészültünk.A barátnőm tényleg úgy nézett ki,mintha a rajzfilmből lépett volna elő.Halvány pirosítót tettünk magunkra,Min pedig kihúzta szemceruzával a szemét.
Me
Minnie


-Kész,indulhatunk!-mondta,majd kiléptünk az ajtón és elindultunk kedvenc szórakozóhelyünkre.
Odaérve egyből 2 koktélt is legurított a kis barátnőm,majd az egyik üres boxba tereltem,ahol én is ittam.Jól éreztük magunkat,ittunk (Min nem is keveset) táncoltunk.Amikor a barátnőm már csak tántorgott úgy döntöttem ideje hazamennünk.Végül csak felállítottam ülőhelyzetéből és elindultunk.
-Már megint te?-förmedtem rá Castielre akivel ismételten összefutottunk.
-Ne kísérjelek haza titeket?-kérdezte a hullarészeg barátnőmet látva.
-Nem ártana.Ha annyira akarod!-mondtam,majd elindultam.A barátnőm
teljesen kiütötte magát és kis termete ellenére nagyon nehéz volt. Castiel egyszerűen megfogta és a vállára kapta a lányt és úgy vitte.
-Kösz!-mondtam egy kis idő után.
-Miért vagy ilyen velem?
-Ezt hogy érted?
-Nem vagy túl kedves,pedig az ember ezt nézi ki belőled.
-Pont az a célom.A magadfajták nem kedvelik a távolságtartó csajokat és nem futnak utánuk.Jól gondolom?
-Igen,túl jól ismered a  magamfajtákat!
-Igen,sajnos...-jelentettem ki egy kicsit szomorúan.
Hazaértünk és én átvettem a barátnőmet,majd bementem a házba.
-Megyek és valahogy kijózanítom!Szia!-köszöntem el.
-Szia!-mondta,majd átment a szomszédos házba.
Másnap reggel kómásan felébredtem és átmentem a vendégszobába,ahova letettem este Minit.Egy vizes rongyot dobtam az arcára,amire rögtön felkelt.
-Hagyj már!Fáradt vagyok!Egyáltalán hogy kerültem ide?
-Kiütötted magad és Cast hazaszállított a vállán,mert megkértem.Na,maradj,lemosom a sminked,mert teljesen elkented!
-Ne már!Te jézus,milyen lehettem részegen!
-Kissé elviselhetetlen,de milyen barát lettem volna,ha otthagylak?-nevettem,miközben a sminkjét mostam le.-De legalább jól éreztük magunkat!
Lementem kaját készíteni.Rántottát csináltunk.Én sütöttem a kis fekete hajú,kócos barátném,pedig a paradicsomot vágta fel.Reggeli után kicsit rendbe raktuk a lakást és elkezdtünk sorozatokat nézni.
Másnap a suliban hagytam Minniet barátkozni én pedig inkább csak ültem.Korán beértünk,még alig volt valaki a suliban.Ő intézte a beiratkozási papírjait én pedig a teremben ültem é tanultam. Belemerültem a tanulnivalómba,amit valaki megzavart.Forró leheletet éreztem a nyakamon,majd puha ajkak súrolták az arcom.Ijedten néztem hátra,de szembetalálkoztam egy ködszürke szempárral.Arcunkat,csak centi választotta el egymástól.A szívem hevesen kezdett verni,pedig ez csak Castiel volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése