2015. január 25., vasárnap

4. rész Csajos este

A csajokkal szünetbe megbeszéltük,hogy tartunk egy csajos estét nálam.Késő délután felbukkantak a csajok a cuccaikkal itt alvásra.A szobám már elő volt készítve,tele volt matracokkal és nasikkal. Még jó,hogy ilyen nagy szobám van!
-Wow!Jó nagy a házatok!-mondta Melody.
-Hát igen,elég nagy!A folyosó végén találjátok a mosdót,lent a konyha és a nappali van.Itt az emeleten ég apa szobája és egy dolgozó szoba van,de azok be vannak zárva.
Lepakoltak,majd elhelyezkedett mindenki egy számára szimpatikus helyen.Hogy nagyobb hely legyen a szétszórtan elhelyezett matracoknak és babzsákfoteleknek,Kimmel és Rosával az ablak elé toltuk az ágyam.Csak most ne bukkanjon fel Castiel!Bekapcsoltuk a rádiót és halk zene mellett elkezdtünk beszélgetni.
-Meséljetek valamit!Még új vagyok jó lenne,ha a tapasztalaitokból tanulhatnék!-nyitottam egy témát.
-Soha ne kezdj ki Lysanderrel,mert ő az enyém!-kezdte a fehér hajú,lila hálóinges Rosa és közben viccesen fenyegetett a mutatóujjával.
-Igen is!
-Rosa nagyon harcias,ha a pasijáról van szó!-jegyezte meg Carla kuncogva.
-Ha már pasik!-szólalt fel Amber.-Candy,neked ki tetszik?
-Őszintén?Még nem ismerem egyiket se,így igazából még nem tetszik senki.Viszont a régi sulimba volt egy helyes srác,aki tetszett...
-Hogy hívták?
-Arra sajna nem emlékszem,de arra igen,hogy nekem festett barna hajam volt,neki meg természetes fekete.Nagyon helyes srác volt,mindenki bele volt zúgva.A összes csaj a lábai előtt hevert!
-Nahát!Akkor olyan lehetett mint Castiel!
-Nem igazán...Nála helyesebb volt.
-Pff...higgyem is el?-szólt egy hang a hátam mögül.
-Te mit keresel itt?-kérdeztem Castielt,aki az ablakpárkányon ült.Miért nem csuktam be az ablakot?
-Unatkoztam és gondoltam segíteni kell a tanulásban.Helló,lányok!-köszönt a többieknek,akik egy szót sem tudtak szólni.
-Nem lehetne,hogy visszamássz a szobádba,úgy ahogy idejöttél?
-Miért tenném?Itt van a szomszédba egy csomó jó csaj,hülye lennék haza menni!
A problémát egyszerűen megoldottam.Odamentem és rácsuktam az ablakot,majd behúztam a függönyt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése