2015. január 30., péntek

6.rész Laza szombat egy váratlan látogatóval

A csajok reggel hamar elkészültek és haza mentek,kivéve Minniet.Ők úgy is most költöznek a városba (és osztálytársak leszünk :3 ) így jobb volt nálam,mint a káoszban.Felöltöztünk kedven hétvégi öltözetünkbe: egy nagy,bő kockás ing é egy sort,ami bugyinak is elmehetne.Ő lent készítette össze a nasijainkat (a legjobb cuccokat természetesen elrejtettem magunknak) én meg fönt kerestem egy jó kis filmet.Alig,hogy beléptem a szobába,az ablakon kopogás hallatszott.Tudtam,hogy Cast az,de nem nyitottam ki.
-Canny!Nyisd ki,mert betöröm!-majd az ablakhoz léptem és kinyitottam.A srác feltűnően végigmért,majd megnyalta a szája szélét.
-Mit akarsz?
-Nincs jobb dolgom,így úgy gondoltam eltölteném nálad a napot!
-Amúgy sem egyeznék bele,de most még Minnie is itt van!Na,lehet elmenni!
-Még mit nem!Van itt egy másik olyan lány is aki olyan kis csini mint te?-kérdezte perverz vigyorral.
-Igen.Na,takarodj!-kiabáltam,majd az ajtó kinyitódott és belépett a barátnőm,akin még rövidebb ing volt mint rajtam.
-Öhmm...helló?-kérdezte zavarában a fekete hajú barátnőm.
Minnie egy kis alacsony lány volt,fekete hajjal amiben egy piros kis tincs volt.Mindig magabiztos volt,kivéve,ha találkozott egy fiúval.A suli legnépszerűbb lányainak egyike volt,de ez a hírnév sosem ment a fejére.Az ízlésünk hasonló volt,mindig tudtuk mit szeretne a másik.Most szegény teljesen leblokkolt.

-Szia!
-Minnie,ő Castiel,a suli szoknyavadásza,Castiel,ő Minnie,aki hamarosan az osztálytársunk lesz.
-Örülök,hogy lesz még egy olyan kis cica mint Candy!Nem is említetted,hogy ilyen kis csini barátnőd van!-mosolygott a a lány fekete szemébe.
-Na,most hogy ez az ismerkedés megtörtént,Castiel,leszel szíves visszamenni a saját szobádba úgy ahogy jöttél!
-Ne hidd,hogy ma még nem fogsz látni!
-Remélem nem...-mondtam,majd az ablakot majdnem rácsuktam az ujjára.
-Te,ez a srác irtó helyes!Nem is gond,hogy költöztünk!Találkoztam egy szívdöglesztő sráccal és a legjobb barátnőmmel egy osztályba járunk!-nevetett és megölelt.
-Nyugi nyufi!Cast is az osztályunkba jár.
-De jóó!-kiáltott örömében és ugrált fel-alá,mint egy Duracell nyuszi.
-Na,most már mehetünk filmezni!-mondtam,majd elindultam lefele.Mikor a filmnek vége lett és a nasink is elfogyott,rájöttünk,hogy nincs több tervünk.Felöltöztünk,majd elindultunk edzésre,amire nagyon nehezen vettem rá kis barinőmet.Egy kicsit sajnáltam,mert túl hamar belezúg a helyes pasikba.Bár ő a helyes pasikra bukik,nem hiszem,hogy beleesett volna Castielbe.Épp a futógépekhez igyekeztünk,amikor belefutottunk a vöröskébe.
-Helló hölgyeim!-köszönt ránk.-Mondtam,hogy ma még összefutunk!
-Én is örülök az újbóli találkánknak!-mondtam kissé keserűen.Nem bírom az ilyen srácokat.
-Elmegyek a mosdóba,egy perc!-mondta Minnie és elindult az említett helyiség felé.
-Miért vagy ilyen rosszmájú te kis szőke ciklon?
-Mert ismerem a magadfajtákat!
-Kár,pedig pont az olyan csajokra bukok,mint te!
-Hát rám aztán várhatsz!Viszont Minnek bejössz!Ő vele nem próbálod meg?
-Aranyos kislány,de nem az én esetem.Inkább az olyan kis angyalok mint te!-karolta át a derekam én pedig ellöktem magamtól.Minnie hamarost megjött én pedig elrángattam a futógépek felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése