2015. január 29., csütörtök

5. rész ,,Van köztetek valami?"

-Meg tudhatnánk,hogy ez mi volt?-kocogtatta meg a vállam Kim.
-Semmi különös.Egyszer segített tanulni és az ablakon át mászott be,mert a szobája az enyémmel van szembe és a fán átmászott.
-Már megijedtem,hogy van köztetek valami!-sóhajtott Viola és látszott,hogy nagy kő esik le a szívéről.
-Ettől ne félts!Az én szívem még mindig azé a fekete hajú fiúé!-mosolyogtam.-Na,de ha már tőlem is megkérdeztétek áruljátok el,kinek ki tetszik!
Mondanom sem kell,hogy a legtöbb lány Castiel nevét ejtette ki tökéletesre rúzsozott száján.
-Úgy látom jól kiismertem!Tényleg a suli szívtiprója!
-Hát igen...De ha egyszer ilyen helyes!Ha esetleg meg akarod szerezni vigyázz,mert a többi lány nagyon harcias!
-Nyugi,ilyen sosem fog előfordulni!De kösz a tanácsot!Tényleg,most jut eszembe!Meghívtam pár volt évfolyam társamat is,ha nem baj.Biztos jól össze fogtok barátkozni!
-Kár..Azt hittem pasikat hozol,azért van több matrac!-nevetett Carla.
Hamarosan megérkeztek a barátnőim,Emily,Letti, és Minnie.Igen Minnie.  Talán azért is barátkoztunk össze,mert mindkettőnknek furcsa neve van.
-Ciao csajok!-köszönt a mindig vidám Minnie az osztálytársnőimre.
Gyors bemutatkozás után leültünk tovább beszélgetni.
-Emily,a sulitokban milyen fiúk vannak?-kérdezte Charlotte.
-Nem tudom..helyesek!-nevetett a barna hajú lány,majd Lettire nézett.-Let a pasizógép,ő majd biztos kielégítő választ tud majd adni!
-Most elsorolhatnám a fél sulit...Tanán Canny mesélt valamit valamelyik srácról,hogy ennyire érdeklődtök?
-Igen,valami fekete hajú srácról beszélt,aki Castnál is helyesebb volt...ja te azt sem tudod ki az a Castiel!
-Nem.Kicsoda?-csillant föl a lány szeme.
-Egy hapsi aki az előbb beugrott,de Candy kitessékelte az ablakon,hol be akart mászni!-nevettek a többiek.
-Ejnye Canny!Igazán megvárhattad volna amíg megérkezek!-fenyegetett a mutatóujjával a kékes hajú lány.
-Engem hagyjatok ki belőle!
-Na,tudsz valamit arról a srácról?
-Bocs,nem.Nem kavartam vele,mert tudtam,hogy a legjobb barátnőmnek bejön.A nevét meg ne is kérdezzétek,mert amióta már nem oda jár,el is felejtettem.
-Kár...-mondtam-Pedig jó lenne újra találkozni vele!Tuti,hogy csak helyesebb lett!-álmodoztam.
Majd hirtelen repült egy párna és kialakult a párnacsata.Majd utána a divatról beszélgettünk,amit én kifejezetten utáltam.Hiába vagyok egy szőke kék szemű kis "Miss Tökéletes" a divat ősellenségem volt.Éjfél körül elaludtunk,bár a sötétben a lányok még halkan duruzsoltak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése