2015. február 18., szerda

9.rész

Épp föcit tanultam,amikor kiabálás ütötte meg a fülem.A szomszédból jött.Kinéztem az ablakon.Castiel bement a szobájába,hangosan becsapta maga mögött az ajtót és bezárta.Leült az ágy szélére,tenyerébe temette az arcát és nem mozdult.Kinyitottam az ablakot és úgy figyeltem.Valahogy más volt.Küldtem neki egy SMS-t,hogy jöjjön át.A nyitott ablakon hamarosan nemes egyszerűséggel be is jött.
-Megint segíteni kell?
-Nem,csak kérdezni akartam,hogy mi történt.
-Ennyi?-indult az ablakom felé.-Semmi közöd hozzá!-megragadtam a karját és visszahúztam.
-Látom,hogy bajod van és segíteni akarok neked!
Amikor felém fordult elém lépett,megragadta a kezem és az arcához húzta.Óvatosan hátrébb simítottam az arcába lógó haját.Ledermedtem.Arán egy nagy,lila monokli díszelgett.Végig simítottam az arcát,döbbent arccal.Ő csak szomorkás arccal meredt rám,belenézett a kék szemeimbe.
-Mi történt?-kérdeztem halkan,szinte suttogva.
-Mondtam,hogy semmi közöd hozzá!-jelentette ki határozottan,de ugyanolyan halkan.
-Értem.Akkor hozok rá jeget,jó?Gyere!-mentem ki a szobából.
Castiel leült a nappaliban a kanapéra én pedig hamarosan mentem utána,kezemben egy zacskóval,ami tele volt jéggel.Óvatosan az arcára helyeztem.Csak sóhajtott egyet és megfogta a kezem,ami még mindig a tasakon volt.
-Tényleg akarod tudni mi történt?-bólogattam.-Összekaptunk a tesómmal.
-Ennyire?Nem akarok találkozni a tesóddal!
-Jobb is ha nem találkozol vele!Csak neked lenne rossz!-szorította meg a kezem.
-,,Talán a családi háttere miatt adja a rossz fiút?Lehet,hogy belülről törékenyebb,mint gondoltam?"-elmélkedtem magamban.
Megfordítottam a kezem és hideg,nyirkos tenyerem az övéhez ért.Kicsit kirázta a hideg,ami megmosolyogtatott.Elvettem a kezem.
-Nem kérsz valamit?
-Ha valamit kaphatnék enni,az jó lenne.
Csöndesen a konyhába mentem és elkezdtem felvágni a zöldségeket és mindenféle jóságot a melegszendvicsekhez.Amikor visszaértem a fiú már eldőlt a kanapén és csukott szemmel pihent.Le guggoltam a feje mellé.A szendvicseket az asztalra tettem és elvettem a fejéről az olvadt jeges tasakot.Erre felébredt és felült.
-Fáradt vagy?-nyújtottam felé az egyik tányért.
-Kösz.Egy kicsit,de semmi kedvem hazamenni!Főleg,hogy ilyen csúnyán összekaptunk!
-Miért nem mész valamelyik haverodhoz?
-Nincs kedvem!Semmihez sincs kedvem!Meg ők úgy se értenék meg!-fordította el az arcát.
-Ha annyira nem akarsz hazamenni,van egy vendégszobánk.
-Nem bánnád,ha itt maradnék?
-Nem.Lehet,más vagy,mint akinek első látásra gondoltam.Csak annyit kérek,hogy ezt a suliban ne tudja meg senki!
-Nem fogják!Köszönöm!-ölelt meg szorosan.
Egy kicsit elpirultam.Érdekes,hogy iskolán kívül Cast mennyire rendes és barátságos tud lenni.Előkotortam neki pár ruhát,majd ő a vendégszobába én pedig a saját szobámba mentünk aludni.
Éjfél körül azonban mocorgásra lettem figyelmes..
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése